Patronat Honorowy




Partnerzy






Główny Partner Motoryzacyjny:


Sponsorzy Techniczni:





Dostawca Paliwa:


Sponsorzy




Główny Patron Radiowy


Patronat Medialny














Gospodarz




Producent części lotniczej:



Golden Marketing Conference - liczy się każda nanosekunda

Wawrzyniak, Hatalska, Morgan, Zieliński, Tkaczyk – to tylko niektóre autorytety polskiego świata marketingu, jakich będzie można posłuchać w dniach 29-30 września w Poznaniu podczas Golden Marketing Conference, pierwszej w Polsce konferencji skierowanej do top managementu, kadry zarządzającej i pracowników działów marketingu wyższego szczebla.

Uczucia, emocje, momenty, wspomnienia – nanosekundy, które nie kojarzą się z biznesem. Osoby odpowiedzialne za zarządzanie strategią marki powinny jednak taką konotację dostrzegać i zrozumieć, że konsument to już nie odbiorca. To partner, który w podejmowaniu decyzji kieruje się również emocjami
i o relacji  z nim będą mówić prelegenci.

Pierwszego dnia konferencji w Sali Ziemi wystąpi Michał Wawrzyniak z tematem „Mentorship – ślady, jakie zostawiasz po sobie w biznesie”. Nowe trendy w strategiach marketingowych realizowanych w obrębie mediów społecznościowych zaprezentuje Natalia Hatalska, obserwatorka trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania. Podczas konferencji Grant Morgan wyjaśni, do czego służy obecny w dłoni uczestników poken w ramach wykładu „Tożsamość w chmurze – nowoczesne narzędzia budowania relacji biznesowych”.

W ramach Golden Areny dowiemy się, czy decyzje biznesowe mogą być racjonalne? W wykładzie „Czuję więc jestem” Marek Zieliński z Uniwersytetu Ekonomicznego z Poznaniu omówi temat w kontekście ekonomii behawioralnej, która podważyła opinie o racjonalności podejmowanych decyzji. Analizując reakcje mózgu, zauważa się, że dużą rolę w procesie decyzyjnym odgrywają emocje. Podczas warsztatów z Markiem Zielińskim zaprezentowana zostanie istota perswazji oraz technik wpływu społecznego, które znajdują zastosowanie
w relacjach biznesowych i pomagają kształtować zaufanie między partnerami w biznesie. Ukazana zostanie rola emocji i ich wpływ na procesy decyzyjne menedżerów.

Drugiego dnia  w ramach Golden Areny odbędzie się debata „Przełom  w marketingu B2B”, podczas której ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review, eksperci ICAN oraz zaproszeni przez nich speakerzy dyskutować będą o tym, jak rozwijać w firmie B2B nowoczesny marketing wspierający biznes. Goście debaty wspólnie stworzą diagnozę kluczowych wyzwań w obszarze budowania skutecznego marketingu i podzielą się własnymi doświadczeniami oraz najlepszymi praktykami. Debata adresowana jest nie tylko do menedżerów marketingu, ale również do szefów sprzedaży i właścicieli firm w B2B. Udział w debacie wezmą wieloletni praktycy biznesu, dzięki czemu charakter debaty będzie wyjątkowo praktyczny i nakierowany na stworzenie konstruktywnych konkluzji.

„Więcej szczęścia niż rozumu” – tymi słowami Paweł Tkaczyk określa motto dotyczące kariery. Będzie uświadamiał uczestnikom, że miejsce, w którym się znajdujemy, jest dziełem przypadku w dużo większym stopniu, niż nam się wydaje. Opowie o skrzywieniach poznawczych, o tym, jak mózg „robi nas w jajo”.

Jako ostatni tego dnia na scenę Golden Areny wkroczy Wojciech Ławniczak i przeprowadzi warsztaty praktyczne pod tytułem „Design Thinking w usługach – od pomysłu do realizacji”.

Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 29-30 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Towarzyszy imprezie wystawienniczej – targom REKLAMA360. Aby wziąć w niej udział, należy dokonać rejestracji i wygenerować bilet.

Więcej informacji: www.goldenmarketing.pl oraz https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference

Wstecz

Współpraca Medialna